divendres, 27 de setembre del 2013

ULTRA-JAUH, "es la unión y es la fuerza"

Un dia d'aquests buscant segells discogràfics per portar a la botiga, vaig pensar amb Gúdar. Ostres aquest tiu em sembla que té un segell. Li vem enviar un mail per posar-nos en contacte per veure si volien portar els discos de Hi Jauh USB? En aquell moment pensàvem que era un segell discogràfic. Als pocs dies va venir l'Albert de Gúdar amb els seus discos i samarretes i bosses de Hi Jauh i em va dir: bueno no som un segell... no se... som un grup d'amics i tal.  


Mica en mica vaig anar escoltant els seus discos, joder com mola. Un altre dia em van portar el disc d'Hibernales "Un corazón con pelos" i el vaig posar a la botiga. Osti quina bona pinta... Per la nit el vaig escoltar a casa amb la calma (no és que a la botiga estigui molt estressat però ja m'enteneu, en plan... vaig a escoltar un disc) Quina joia més rara.


Durant aquest temps també vem tenir el plaer d'escoltar i demanar un disc de nom Més Brots, a un tiu que es feia dir Ran Ran Ran. Havia escoltat el seu bandcamp i em tenia bastant flipat. Van voler presentar el disc a la botiga i va ser tot molt especial, perquè, a més ens vem inventar un festival altrenatiu al PrimaveraSound, el MicroclimaSound, en el que hi va participar amb un concert de presentació del disc molt maco.

Joder, sense voler i en molt poc temps, es va anar generant una mena de... com diu l'Alborotador Gomasio en el seu bloc "cooperativa inconsciente" amb molts dels grups que anaven passant per la botiga i gent que anàvem coneixent. Així que quan la gent de Hi Jauh USB? em van dir que estaven mirant un local molt a prop de la botiga va ser com una constatació física de tot l'asuntu. 

No us podeu imaginar la il·lusió que ens fa, el simple fet de que vulguin celebrar amb nosaltres un dia tant especial. La inauguració del seu local al Poblenou. Un puestu on crear i gaudir de la música que a "ningú" interessa però que a nosaltres ens importa. Perquè més enllà de tot, queden les petites coses que es fan per amor.

Llarga vida a Hi Jauh USB!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada