diumenge, 2 de desembre del 2012

Quines ganes

El tema papers és una merda. Necessito el pla de viabilitat i passo uns dies a Barcelona Activa. Allà no em fan gaire cas, i vaig omplint papers gràcies a la meva cunyada. A l’ajuntament, demanar la llicència d’activitat m’ha costat mes i mig. No explicaré les vegades que he tingut que anar per fer gestions minúscules.


Paral·lelament al papeleo, em poso en contacte amb els segells i grups que m’agaradaria tenir. Les limitacions econòmiques m’obliguen a anar replantejant l’stock inicial i aquestes coses. Amb els segells, tot i no tenir contactes ni amiguetes enlloc, la relació és bona i gairebé tots es mostren atents i col·laboradors. Quina emoció nois.

També contacto amb distribuïdores i tot sembla que va endavant.
El cap de setmana del 24 de novembre podem començar a pintar el local, posar el rètol i omplir amb mobles. Ens ajuden els amics i la família. I els hi paguem amb un shawarma i algunes cerveses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada